reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Andreajka Nagyová

Andreajka Nagyová

Bloger 
  • Počet článkov:  3
  •  | 
  • Páči sa:  0x

*****Andrea******** Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

reklama

Nezaradené

Smola

Andreajka Nagyová

Smola

  • 5. máj 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 63x
  • 0
Milujme náš život-Louise L.Hayová-jej myšlienky, s ktorými súhlasím

Andreajka Nagyová

Milujme náš život-Louise L.Hayová-jej myšlienky, s ktorými súhlasím

!!!!!!!!!Láska je zázračný liek!!!!!!!!!

  • 5. máj 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 81x
  • 0
Keby som svoj život mohla prežiť ešte raz

Andreajka Nagyová

Keby som svoj život mohla prežiť ešte raz

Keby som svoj život mohla prežiť ešte raz, tak by som vzala gumu a od začiatkov by som postupne vyretušovala nepodstatné okamihy a bolestivé spomienky, ktoré spôsobili trhlinky medzi mnou a mojimi blízkymi. Potom by som použila farebné ceruzky a vymazané miesta by som nahradila samými šťastnými a jasnými udalosťami.

  • 5. máj 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 92x
  • 0
reklama
SkryťZatvoriť reklamu