reklama

Keby som svoj život mohla prežiť ešte raz

Keby som svoj život mohla prežiť ešte raz, tak by som vzala gumu a od začiatkov by som postupne vyretušovala nepodstatné okamihy a bolestivé spomienky, ktoré spôsobili trhlinky medzi mnou a mojimi blízkymi. Potom by som použila farebné ceruzky a vymazané miesta by som nahradila samými šťastnými a jasnými udalosťami.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Začala by som už narodením. Nenarodila by som sa vnemocnici, ani v noci, ale na krásnom zámku v jedno slnkom rozžiarenéráno. Pôrod by bol ľahký, mama by sa so mnou nemusela vôbec trápiť,slniečko by svietilo, vtáčiky by štebotali a každý okolo by sa tešil zoživota. Svoje detské roky by som vychutnávala medzi svojou rodinou akamarátmi. Postupne by som zo spomienok vymazala ľudí, ktorí miublížili, boli zlomyseľní a škodoradostní. Namiesto nich by somnakreslila šaša, ktorý prináša úsmev a zábavu. Zažila by som veľadobrodružstiev, poznala čaro hier, lásky a úsmevu. plakala by som ibaod radosti, a tak by konal každý okolo mňa. Do školy by som chodilamedzi jednoduché, láskyplné, nápomocné a šťastné deti. Moja paniučiteľka by bola milá a trpezlivá, vždy by sa iba usmievala. naučila bysom sa všetko, čo raz v živote budem potrebovať. Moja vysnívaná školaby bola v prírode, najlepšie niekde na čistinke neďaleko zurčiacehopotôčika. A my by sme tu pozorovali život v prírode. Moje školské rokyby boli čoraz zaujímavejšie a predpísané učivo by bolo úzko zviazané sreálnym životom. Učili by sme sa ako pomáhať ľuďom, ktorí sú chorí,chudobní, odkázaní na našu pomoc. Naučili by sme sa pomáhať tým, ktoríto skutočne potrebujú. Jedlo a šatstvo by sme rozdávali tým, ktorí saocitli v núdzi. Opusteným deťom z ulice by sme hľadali náhradnýchrodičov, ktorí by im opäť navrátili to, čo kedysi stratili. Láskurodiny a teplo domova. Všetky návykové a omamné látky by sme zničilitak rýchlo, ako vznikli. Cigarety, alkohol a drogy by sa stalineexistujúcim strašiakom. Všetky choroby by sme vymazali a namiestonich by sme nakreslili ovocné stromy, slnko a kvety.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Môj svet by bol nádherný, bez chorôb, bez zlýchľudí, plný lásky. Bol by šťastný, bez vojen a hádok. Ľudia by bolipsychicky a fyzicky vyrovnaní. Každý by sa tešil, že žije. Národy anáboženstvá by boli navzájom tolerované. Ľudia by ostali ľuďmi, boli byjeden pre druhého nesmierne dôležití. Keby jeden spadol, ten druhý byho vzápätí zodvihol. Môj svet a život by bol krásny ...  "Andrejka, zobuď sa!"     Zdása, že to bol iba sen. Realita je občas krutá: plná hádok, nenávisti,chorôb, chudoby a zlých ľudí, ktorí sú schopní priživiť sa na nešťastídruhých.

Andreajka Nagyová

Andreajka Nagyová

Bloger 
  • Počet článkov:  3
  •  | 
  • Páči sa:  0x

*****Andrea******** Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu